31 decembrie 2011

Să fiţi inspiraţi!

Acum că suntem liniştiţi după ce am aflat anul şi cauza morţii, numele nostru indian, precum şi ce cameră, baie, piscină, pereche de pantofi ni se potriveşte zodiei noastre, dar şi cât de beţici o să fim chiar în astă seară de Revelion, putem reflecta niţel asupra anului ce se încheie. Sper că şi pentru voi 2011 s-a dovedit a fi un an foarte bun, în care aţi mai gustat cât de cât din toate plăcerile pe care viaţa ni le pune înainte.

Şi dacă n-a fost un an prea bun, încercaţi să rămâneţi pozitivi. Garantez eu că 2012 va fi un an pe cinste. Zilele trecute am purtat o discuţie cu unul din cei mai buni prieteni mayaşi ai mei şi m-a asigurat că nu va veni sfârşitul propriu-zis, ci doar cel al relelor, ghinioanelor şi neînţelegerilor. Aşa că nu vă impacientaţi. La urma urmei aveţi o zi în plus pentru a face tot ce vă taie capul. Sunt convins că unii dintre voi aveţi un wishlist, o listă întreagă de rezoluţii specifice anului nou, pe care îmi doresc să le aveţi bifate la anu' pe vremea aceasta. Eu n-am decât două mari şi arzătoare: permisul de conducere care să aducă finalul unei cariere bogate de pieton şi dizertaţia, care va desprinde bolovanul numit master, de picioru-mi aprig. În rest, doar sănătate. Mie şi celor din jurul meu. N-am de gând să mai completez lista cu dorinţe cu nimic altceva şi asta pentru că dacă voi fi sănătos şi, inevitabil, la pungă niţel mai gros, voi ajunge să fac tot ce îmi spune inimaaaaaa (nu Brenciu?).

Poate mi-ar place să fiu mai inspirat. Şi asta v-o doresc şi vouă. Să fiţi mai inspiraţi. Inspiraţi în a vă alege gagica ori gagicul, oamenii ce vă înconjoară, cartea cea mai bună, filmul potrivit pentru seara ploioasă de vară, vacanţa ideală, tema pentru licenţă, locul de muncă, piesa cea mai potrivită, mutarea cea mai inteligentă, cuvintele cele mai calde, zâmbetul cel mai frumos, vinul cel mai îmbietor, şutul perfect, imaginea cea mai grăitoare...

0 wild thought(s):

Un produs Blogger.