Îmi place să cred că românii sunt foarte inventivi, foarte creativi. Mai ales atunci când vine vorba de reclame. Sunt absolut sigur că fiecare dintre noi poate spune dintr-un foc, două-trei spoturi care ne-au rămas instant în minte, îndată ce le-am văzut. Din nefericire există şi o proporţie mare a reclamelor româneşti eşuate din orice punct de vedere. Nu e fair-play să repet giumbuşlucul de mai sus cu una-două proaste, din prima, pentru că la critică (ne)constructivă suntem fruntaşi de ani de zile. Daaaar, există una care mă râcâie de ceva timp. Face parte de fapt dintr-o serie de-a dreptul insuportabilă, însă îmi pare că e bomboana de pe colivă.
Şi dacă am văzut şi sunt sigur că am căzut de acord că ăsta e un exemplu de "Doamne, Dumnezeule, aşa nu, te rog eu nu!!", să vedem şi una care se va bucura de un oareşce succes şi asta pentru că, simplu, e extrem de catchy. Mai catchy de atât nici că se poate în această perioadă. E de ajuns s-o vezi de două ori şi-o vei cânta, garantat, testat, toată ziua.
0 wild thought(s):
Trimiteți un comentariu