7 decembrie 2011

O reclamă bună şi una proastă

Îmi place să cred că românii sunt foarte inventivi, foarte creativi. Mai ales atunci când vine vorba de reclame. Sunt absolut sigur că fiecare dintre noi poate spune dintr-un foc, două-trei spoturi care ne-au rămas instant în minte, îndată ce le-am văzut. Din nefericire există şi o proporţie mare a reclamelor româneşti eşuate din orice punct de vedere. Nu e fair-play să repet giumbuşlucul de mai sus cu una-două proaste, din prima, pentru că la critică (ne)constructivă suntem fruntaşi de ani de zile. Daaaar, există una care mă râcâie de ceva timp. Face parte de fapt dintr-o serie de-a dreptul insuportabilă, însă îmi pare că e bomboana de pe colivă.


You need a modern Browser with Adobe Flash Player to view this.

                   
Şi dacă am văzut şi sunt sigur că am căzut de acord că ăsta e un exemplu de "Doamne, Dumnezeule, aşa nu, te rog eu nu!!", să vedem şi una care se va bucura de un oareşce succes şi asta pentru că, simplu, e extrem de catchy. Mai catchy de atât nici că se poate în această perioadă. E de ajuns s-o vezi de două ori şi-o vei cânta, garantat, testat, toată ziua.

  

0 wild thought(s):

Un produs Blogger.