11 octombrie 2011

Guilty. Îmi place Horia Brenciu

Nu, nu vă grăbiţi să săriţi cu glumele homofobe. Nici să aruncaţi cu roşii, ardei iuţi şi alte cele în mine. Îmi place entertainer-ul Horia Brenciu. Ok, îmi place artistul Horia Brenciu. Apreciez showman-ul Horia Brenciu. Cei care au petrecut mai mult de 59 de minute cu mine ştiu că nu îl simpatizam de la începuturi pe omul care ne-a adus în case Robingo. Ba chiar îl consideram la un moment dat, arogant, flegmatic, plin de el. Daaaaaar, părerile se mai schimbă în timp. Trebuie să recunosc că am ascultat, urmărit doar două concerte marca HB însă a fost suficient să mă întorc (pentru a câta oară?!) la 360 de grade. A mai contat şi "Vocea României", acolo unde peste 70 la sută dintre cei ce calcă pe pătrăţelele colorate ale studioului din Buftea ar vrea să facă echipă cu "Brenciulică", aşa cum îl alinta mama pe vremea când se maimuţărea pe la televizor. Semn că omul chiar este apreciat. Rămânând în aria muzicală, omul acesta are o vaaaaaaaaaaaaaaaastă cunoştinţă în domeniu, e practic, un adevărat jukebox uman. Şi nu mai vorbim de energia atât de molipsitoare pe care o împrăştie tuturor celor care au răbdarea să urmărească un recital de al său. Poate pentru unii se zbenguie prea mult pe scenă, poate vorbeşte prea mult, pentru mine însă este imaginea perfectă a showman-ului şi spun cu toată încrederea că nu e altul la ora asta în România ca el. Sau o fi? Proove me wrong...

0 wild thought(s):

Un produs Blogger.