5 octombrie 2009

Faţa galbenă care râde

Am văzut filmuleţul ăsta acum ceva zile şi mi se pare de-a dreptul genial. Nu ştiu dacă voi aveţi părinţi ca protagoniştii scurt metrajului, dar eu pot să afirm cu certitudine şi seninătate că ai mei sunt exact la fel:p. Pelicula mi-a adus aminte de două momente senzaţionale din încercarea părinţilor de a se familiariza cu noua tehnologie. Primul în care mama m-a întrebat într-una din zile dacă trebuie să întoarcă un dvd pe partea cealaltă ca să urmărească partea a 2 a a unei filmări ce rula în bsplayer şi a doua povestită de un prieten de-al meu, care şi-a surprins mama sub birou vorbind cu soţul plecat dincolo, prin intermediul subwoofer-ului...
Deşi situaţia din flimuleţ pare la prima vedere hilară trebuie să recunoaştem că mulţi din părinţii noştri au astfel de probleme în a înţelege mecanismele purtătorului de m.o.u.s.e şi tastatură. Până să îi ajutăm să înţeleagă fenomenul, savuraţi filmuleţul şi lăsaţi commentarii dacă v-aţi prins parinţii offline.

Video - http://www.220.ro/AiUzNYHDFf/Fata-Galbena-Care-Rade

0 wild thought(s):

Un produs Blogger.