27 iulie 2010

Stele verzi

Există la televizor o femeie care mă scoate din pepenii mei de dăbuleni, absolut de fiecare dată. Nu, nu e marea ştoarfă bianca drăguşanu, nici fandosita nambăr uan, Monicaca Columbeanu. Şi da, mă disperă chiar mai mult decât păpuşa gonflabilă simona senzual. E vorba de tanti aia de e mai mereu invitată la cea mai "cultă" emisiune de la ora actuală, acces din rect. Am dat un search pe gugăl că sincer nu ştiam cum o cheamă. În mintea mea era doar doamna cu stelele, zodiile şi planetele în retrograd, retrogradare, promovare sau mai ştiu eu ce termeni de aştia din astrologie. E tanti aia de le face astrograme tuturor, de la morţi, vii, câini, pisici, azteci, babilonieni şi bulibaşi. Unica, inegalabila, Cristinaaaaa Demetrescu. Aşa scrie aci pe gugăl. Văzut-am că are şi pagină personală, pentru că mulţi sunt proştii care cred că ceea ce li se întâmplă în viaţa de zi cu zi e din cauza lui mercur care e retrograd şi care nu ştiu ce puşca lu' Traian Ilea mai face. Văd amu' în timp ce scriu, că o oră de consultaţie, ascultare e nu mai puţin de 180 de lei. Doamne dă-mi tărie!!

Am uitat să specific încă de la început că eu nu cred nici în ruptul capului rahatul cu zodiile şi astrele. Că da, racii sunt sensibili, că se sinucid de cinci ori mai mulţi decât balanţele, că sunt viteji, că sunt emo în acelaşi timp, că dau cele mai bune dume, că au fofoloanca cea mai mare şi că nu ştiu să o folosească şi aşa mai departe. Nu există. Rahat servit cu ditamai polonicul, în ziare, reviste şi la televizor. Ei, şi domniţa asta Demetrescu este ceva de speriat. Dom'le e prezentă peste tot. Dacă pică avioane şi elicoptere, pică pentru că soarele şi planetele s-au aliniat aiurea în acea zi şi pentru că fuselajul a fost construit în îndepărtata islandă, unde un muncitor din fabrica producătoare e vărsător cu ascendent în peşti şi alte vietăţi marine. E şi pentru că el e ascendent în peşti, avionul condus de un pilot peşte (ca zodie, nu ca ocupaţie) a avut o traiectorie descendentă din cer, a picat în munţi şi alţi câţiva pasageri au murit, doar din cauza muncitorului vărsător.

Zilele trecute, astroloaga, contacatată (de fapt cred că e angajată la antene) de observator a realizat o astrogramă pentru tot neamul nostru de români blestemaţi pentru că i-am ucis pe ceauşeşti de Crăciun. Şi zicea stelele, paralelele că noi românii avem o soartă de cocos pentru că nu ştiu care planetă s-a aliniat cu alte două planete şi astfel vom avea de suferit generaţii, după generaţii... o întreagă gargară de acest gen, absolut, dar absolut aberantă. Nu mai pot cu tanti asta. O văd la tv din ce în ce mai des şi nu îmi vine să cred că oamenii pot mânca atâta rahat, refuz să cred că unii chiar ascultă sau cred ce debitează această femeie care citeşte şi vorbeşte zilnic cu stelele şi planetele.

Astăzi mi-am dat capăt, mi-am făcut cruce de trei ori şi m-am rugat intens ca odată şi odată stelele să se alinieze în aşa fel încât să dispară această emisiune de toată jena condusă de medelin ionescu, cu tot cu Demetrescu asta. Una din ştirile apărute pe fluxul de astăzi a fost că, pe litoral, câţiva pescari au fost înţepaţi de un peştişor veninos, cunoscut sub numele de "dragon de mare". Nasolie într-adevăr să te înţepe peştişori veninoşi, da na', dacă bagi mâna unie nu trebe... În fine. Şi ce face medelin?? Sună pe astroloaga de serviciu, care astăzi pentru nu ştiu ce motiv stelar, nu era în studio, să o întrebe ce zic stelele de acest eveniment de la malul mării. Şi gajica bagă bine, dăi că stelele or vrut ca peştii să înţepe pescarii, care din cauza faptului că marte s-a băgat peste teritoriul lui jupiter, că aşa le trebe că ei trebuia să stea acasă pentru că astăzi o fost o ziuă încărcată negativ din punct de vedere energetic, şi că nu ştiu ce cureaua lată a aceluiaşi Traian Ilea... mă întreb când se vor alinia stelele în aşa fel încât să-i permită unuia să îi zică astroloagei de serviciu să se ia şi să se ducă într-o expediţie pe calea lactee, poate poate, intră în contact cu ceva extratereştrii care să o ia şi să o ţină la ei. Până atunci, simt că mercurul e retrograd şi că racul ăla sensibilios din mine vrea să iasă la suprafaţă şi să îi transimtă un sincer Du-te Dracului (acolo nu mai dai în stele!)

0 wild thought(s):

Un produs Blogger.