17 martie 2010

Râzi de cazi latex

Dacă de glumele cu bulă, ţigani, ion, alinuţe şi unguri v-aţi săturat iată şi o nouă categorie. Glume cu şi despre prezervative. O porţie XXL de râs extra-safe şi fără miros de banane:

Întrebare: De ce are prezervativul găurele?
Răspuns: Sigur, nu teai pus rău cu farmacistul?

I: Te poti îngrăşa de la anticoncepţionale? Prietena mea foloseşte şi s-a îngrăşat mult de când le ia!
R: E o abureală. Foloseşte scuza aia ca să se îndoape.

I: Ce mă fac dacă nu-mî încape pe penis?
R: Cine, prietena?

I: Cât de adânc trebuie să fie penisul introdus atunci când ejaculez,
pentru ca sarcina sa aibă loc?
R: Până în dreptul ficatului.

I: In cazul ruperii prezervativului ce putem face ?
R: Cruce.

I: Cum se bagă prezervativul? Cu tot cu ouă sau fără?
R: D-le Năstase, aţi fost rugat să vă abţineţi de la glume de genul acesta.

I: De ce strânge prezervativul?
R: Bine că eşti tu şmecher.

I: De ce prietenul meu îşi pierde erecţia după câteva minute de la
începerea actului sexual (fără să ejaculeze)?
R: Pentru că eşti urâtă.

I: Cum conving o fata să fac sex cu ea?
R: Daca afli vreodată, csc09006@yahoo.com

I: Dacă am 12 ani, pot să fac sex?
R: Da, dacă reuşeşti să găseşti un popă.

I: Cum se pune un prezervativ pe obiectul muncii?
R: Depinde. Dacă eşti strungar sau şofer de autobuz e mai dificil.

I: sunt virgină, aş vrea să-mi încep viaţa sexuală. Mi-e frică. Daţi-mi şi
mie un sfat.
R: Jack Daniel’s Old Time, Old No. 7 Quality Tenessee Sour Mash Whiskey.
But you can just ask for Jack.

I: Cum stii dacă ai orgasm?
R: Prietenul tău se dă jos de pe tine şi adoarme.

I: Prietenului meu i s-a rupt prezervativul de 2 ori, dar nu cu mine. Cu
mine totul e ok până în momentul penetrării când ii dispare erecţia. Cum
pot să-l ajut să scape de această problemă?
R: Fă-ţi operaţie estetică.

I: Dacă mă masturbez penisul îmi va creşte?
R: Da, dar dupa ce termini se micsorează iar.

I: Cum e prima dată la fete?
R: Depinde dacă te duci singur sau cu prietenii.

I: Mă apără prezervativul de retard mintal?
R: Deja e tardiv să iţi faci probleme.

I: Dacă am penisul mai mic decât prezervativul?
R: îndeasă ceva pe lângă el, măcar să nu fluture.

I: Cât de mare trebuie să fie penisul ca să pot folosi un prezervativ?
R: Lasă asta. Mai întâi trebuie să poţi folosi penisul.

I: Dacă o să continui să fac sex de 10 ori pe zi pot avea probleme mai târziu ?

R: Aşa sper. Aşa ar fi drept! 

1 wild thought(s):

Alex spunea...

roxy , kiki si marius au cazut latex pe jos d la ras. si nu e vorba de un threesome..asteptam cu nerabdare partea a doua

Un produs Blogger.