21 ianuarie 2010

No că te-o botezat!!

Să fie clar de la început nu mi-s mare fan Cătălin Botezatu. Mai degrabă Dezbrăcatu... În fine, am prins aseară o frântură din emisiunea agentului Brancu în care era invitată le vache avec cabine MoniCA COlumbeanu, iar telefonic Botezatu. Nu prea ştiu eu de ce se ceartă cei doi, sau dacă într-adevăr se ceartă sau îi doar o chestie de rating, dar ştiu că o urăsc pe lungana asta la culme. Astfel de specimene posesoare de buze ţuguiate folositoare unui mumu mic pentru un bentley mare, râs de capră şi ifose de dorobanţi, nu ar trebui să mai apară la tv...Eee şi din gargară în gargară, Botezatu' încearcă să îi explice fetei că nu e bine să te tot bagi în scandaluri şi că ar trebui să aibă grijă mai mult de viaţa profesională, folosind în dese rânduri cuvântul sugerez. Iritată de faptul că designerul îi tot dă sfaturi, moniiiii printre râsete de capră şi grimase de piţipoancă rosteşte: "ştiam eu că cuvântul tău preferat e sugerez..." Replica lui botezatu şi esenţa acestui post şi poate cea mai bună dumă dată acestei răzgâiate este fabuloasă...: "toată lumea vrea să mi-o sugereze, dar e cam greu..."
Respect botezatule pentru replica senzaţională (şi pentru prietena aia ta aşa de bună)!!

1 wild thought(s):

Anda spunea...

Evribadi hates moni. Doar ca noh, in fond moni si Bianca sunt acelasi lucru. Femeie fara creier, intretinute, si cel mai grav, reduse voit prin autosuficienta la statutul de intretinute, sau mai pe sleau zis, tarfe. Bianca e foarte plasticata, arata mai bine decat columbeanca, care totusi sta mai bine la capitolul naturalete.
Oricum, eu inca traiesc cu convingerile mele. Bote e gay, relatia lor de fapt nu exista, ci e o mimeaza din interes reciproc.

Un produs Blogger.