22 noiembrie 2010

Prima sesiune. Primul examen

Brrr... e cam rece aici da' măcar îi linişte. Ia să văd... uşa se închide, excelent. Numa' să nu vină vreunu' să stingă becu' că până mă ridic de aici pierd ideea. Oai ui îi lux. Pot să iau şi o gură de aer dacă mi se întortochează ideile. No bun. No aşe. Câte foile lu' fras am tras la xerox?? Cre'că îi okey, doar am luat de la Bia. Dă-le în puii mei că le mânc până deseară pe toate. Şi aşa n-am nimic mai bun de făcut. Mai bag şi mai încolo după un fifa sau un serial văd eu.... ei da mă tre' să iau şi ultimu' episod din OTH. Iară de pe DC, iară alţi viruşi... puii mei măcar am la ce mă uita şi dacă îi să clacheze agregatu' tăt găsesc eu un CD cu windows în căminu' ăsta. Dacă am găsit tirbuşon acu' două seri găsesc eu şi o ţidulă cu a lu' gates bogăţie. În fine. Deci ne concentrăm, da?
... Ferdinand de Saussure, profesor de lingvistică considerat alături de Pierce ca fondator al semioticii (şi, în plus un propovăduitor al structuralismului), defineşte semnul doar prin două entităţi: semnificantul (îngroşat cu marker verde) şi semnificatul (iarăşi îngroşat cu marker verde).... mă ce rahat pe băţ îi ăsta mă? Asta ne-o fi zis roboţelul la curs? O fi. Data viitoare să mai dau şi eu o geană la ce zice profu' să ştiu că nu bat câmpii... în fine. Uai de măsa, da' cum să ţîn eu minte de ăstea mă? La ce mama lu' ştefan îmi ajută semiotica... cu-lo-ri-lor... de abia se înţelege puii mei. Aia de la xerox tot pe grabă trage foile bag picioarele. Tre' să văd în complex la garaje că poate o fi mai binie. Aşe deci...

Uşa de la intrare scârţăie uşor... "auzi pisiiiii, da' sigur sigur ţi-o plăcut??... hai mă nu mă minţi, că na şti cum e...orgoliu' masculin. Da? Offf pisiii ce dor mi de tine. De abia apuc să vin acasă să fim amândoi să facem sexuleţ ca în poveşti iarăşi (miros de ţigară de la sârbi) Da măi, nu te ruşina amu' că suntem la telefon. Auzi, apropo tre' să încercăm odată şi aşa prin telefon mamiii...da serios, mor de curios. Să te aud aşa cum faci tu mai bine...da pisi...oricum ţi-am zis că mi-e dor de bucuţele tale ălea mici?? (se deschide larg geamul) mmmm...şi să facem noi prostioare pe unde apucăm.... ştiu că ai zis că ţi-ar place pe la spate aşa uşureel. Şi să mă joc aşa cu ţiţile tale ălea mumoase..ufff... da' tu chiar nu poţi să vi la TeMe nici cum?? Adică, las' că şi aşa îi şi olteanu' în cameră şi n-avem loc. (şlapii lipăie pe gresie) Nu-l mai trimit pisicuţo la plimbare că deja mă simt eu naşpaaaa....uai da şi ultima dată aşa pe covor la mine, că îmi venea să te pap tătă-tătă... aaa şi că mi-am amintit...data viitoare ia-mă mai uşor că ăsta micu' nu duce aşa mult... mamă că te-aş lua acuma pe sus sălbatic aşa ca-n filme... îţi place ţuţuraş aşa-i??...

Şi atunci am deschis uşa larg şi mi-am jurat că nu mai învăţ niciodată în duşul de la etajul cinci, oricât de linişte ar fi...

5 wild thought(s):

Anda spunea...

Primul examen a fost la IRP. Asta daca te referi strict la numele evaluarii. Altfel, a fost ala la Dreptul comunicarii.

Anonim spunea...

Mai traiesti tu ?

Claudiu spunea...

stiu care a fost ordinea examenelor. am pus titlul asa sa fie catchy...

Claudiu spunea...

@anonim. mai ambiguu de atat nu se putea:))

iulineaţa spunea...

cel mai tare tau post so far

Un produs Blogger.